Μια όμορφη εκδήλωση αφιερωμένη στη γυναίκα
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, το Blue Heart Foundation παρουσίασε το μονοήμερο σεμινάριο μακιγιάζ «Από τη γυναίκα για τη γυναίκα» από τον καταξιωμένο makeup artist Βαλεντίνο Νικολάου, στηρίζοντας έμπρακτα τις γυναίκες-θύματα ενδοοικογενειακής βίας.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 3 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Four Seasons στη Λεμεσό και όλα τα έσοδα που συγκεντρώθηκαν, θα δοθούν στον Σύνδεσμο για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Βίας στην Οικογένεια (ΣΠΑΒΟ).
«Η αντιμετώπιση της βίας και κάθε μορφή της είναι για εμάς υψίστης σημασίας και για αυτό το λόγο η συγκεκριμένη προσπάθεια απευθύνεται στο ΣΠΑΒΟ» δήλωσε στην ομιλία της η Αναπληρώτρια Πρόεδρος του Blue Heart Foundation, κα. Εύη Μαραγκού, ευχαριστώντας ταυτόχρονα όλες τις συμμετέχουσες για την παρουσία τους, αλλά και τους υποστηρικτές της εκδήλωσης.
Παρούσα και η Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΣΠΑΒΟ, κα. Μαρία Κούσιου, η οποία τόνισε τη σημαντικότητα όλων των ενεργειών που έχουν ως στόχο τη στήριξη των θυμάτων ενδοοικογενεικής βίας και ευχαρίστησε το Blue Heart Foundation για την πολύτιμη συμβολή του.
Γυναίκες όλων των ηλικιών συμμετείχαν στο σεμινάριο και είχαν την ευκαιρία μέσω workshop να μάθουν τα beauty trends του 2024 και να δοκιμάσουν τεχνικές μακιγιάζ χρησιμοποιώντας προϊόντα MAC που υπήρχαν στην αίθουσα, ενώ έλαβαν τα απαραίτητα tips and tricks από τον Βαλεντίνο Νικολάου και την ομάδα των makeup artists της MAC που βρίσκονταν εκεί.
Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι κάθε φορά που αγοράζετε ένα κραγιόν VIVA GLAM, η εταιρεία MAC Cosmetics κάνει δωρεά ολόκληρη την αξία του για να στηρίξει γυναίκες και κορίτσια, μέλη της κοινότητας LGBTQIA+ και άτομα που πάσχουν από HIV/AIDS ή επηρεάζονται από αυτό.
Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στο ξενοδοχείο Four Seasons για την παραχώρηση της αίθουσας, τo Minimal Flower για τη διακόσμηση, τον hair stylist Παναγιώτη Ασσιώτη για το χτένισμα του μοντέλου, αλλά και τον σχεδιαστή μόδας Gregory Morfi για τη δημιουργία που φόρεσε το μοντέλο.
Χορηγός επικοινωνίας της εκδήλωσης ήταν η MC Digital Media.